חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיולים (למכשירי מדידת לייזר) – למה זה חשוב?   

כיולים (למכשירי מדידת לייזר) – למה זה חשוב?

לא מעט בעלי מקצוע שומעים מאנשים ותיקים יותר כי עליהם לבצע כיולים ( למכשירי מדידת לייזר או מכשירי עבודה אחרים שאיתם הם פועלים ) בתקופות קבועות. עם זאת, ישנם עדיין לא מעט אנשים שלא מצליחים להבין את ההיגיון שמאחורי זה. אם גם אתם לא לגמרי מבינים ורוצים לדעת על מה הם מדברים, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

כיולים למכשירי מדידת לייזר מוודאים את הדיוק שלהם

המטרה העיקרית והחשובה ביותר של הכיול הוא לוודא את הדיוק של הכלים שלכם. מדובר בהליך חשוב, במיוחד במכשירי מדידה העושים שימוש בלייזר, משום שהלייזר הוא זה שמכווין אתכם אל עבר הדיוק שמשמש אתכם בעבודתכם. ההליך חשוב , במיוחד לאחר שהמכשיר נפגע בנפילה או מכה. אם הכלי אינו מדויק – העבודות שלכם לא יצאו מושלמות ועלולות להפריע לתפקוד השוטף של המוצר שאתם מייצרים. כיול של מכשיר מדידת הלייזר שלכם הוא הליך חשוב בכדי לוודא שאתם מבצעים את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר ומעניקים ללקוחות שלכם את השירות שמגיע לכם, לצד שמירת השם שלכם כאנשי מקצוע מדויקים שטובים בעבודתם בכל פרויקט מחדש.

הכיול יוכל לסייע לכם ללמוד מטעויות

ישנם לא מעט מקרים בהם אי הדיוקים הנוצרים במכשירים שונים, למשל מאזנות לייזר או מכשירי מדידות שונים, נובעים בעקבות עבודה לא נכונה איתם. גם כאן – כיול למכשירי מדידת לייזר יוכל לעזור לכם. במקרים רבים, נוכל להבין באמצעות רמת הסטייה , אם השגיאה נובעת מאי שימוש נכון עם המכשיר, ומשם תוכלו לצאת לדרך לעבודה נכונה יותר עם המכשירים שלכם שתבטיח להם אורך חיי מדף ושימוש עמוקים הרבה יותר.

במידה וגם אתם מתעניינים בשירותי כיולים למכשירי מדידת לייזר שונים אבל רוצים להיות בטוחים שאתם מפקידים את המכשירים שלכם בידיים הטובות ביותר למשימה – הגעתם למקום הנכון. אנחנו ב״אהוד אנגל מכשירי מדידה והנדסה בע״מ״ מתמחים בכיול ותיקון של מכשירי מדידה שונים בתחום הבנייה והנדסה, כך שאתם תוכלו לחזור לעבודה שלכם במהירות האפשרית. אם יש לכם עוד שאלות או שאתם רוצים להגיע למעבדת התיקונים שלנו, אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-5615442.

תפריט נגישות

Open chat
היי 👋
איך אפשר לעזור לך?