Search
Close this search box.

כך תרכשו מד מרחק באופן נכון

מד מרחק

אם גם אתם עוסקים בתחומי המדידה וההנדסה, אתם מן הסתם יודעים עד כמה חשוב לקנות מד מרחק איכותי שיעמוד בתווי התקן ובסטנדרטים המחמירים ביותר של דיוק, איכות ומקצועיות. במאמר זה נסביר כיצד לבחור את מד המרחק שלכם באופן שיספק לכם תוצאות מיטביות.

ניסיון הוא מילת המפתח

על מנת לדעת שבחרתם מכשיר למדידת מרחק ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק כיום, חשוב שתפנו מראש לשירותיה של חברה ותיקה המובילה את תחום אספקת מכשירי המדידה בישראל.
רק חברה שצברה לעצמה מוניטין יוקרתי ורקורד עשיר של הצלחה מוכחת במשך עשורים שלמים של פעילות, תוכל להבטיח שתקבלו מדי מרחק איכותיים שיבטיחו לכם מדידה מדויקת, מקצועית ומהימנה לחלוטין.

איך לבחור מד מרחק מושלם

כדי לבחור נכון את מד המרחק שלכם, עליכם לקחת בחשבון שלושה קריטריונים עיקריים שיסייעו לכם בתהליך הרכישה:

  • ניסיון – על היצרן שתבחרו להיות בעל ניסיון של שנים בתחום והישגים מוכחים. רק כך תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר.
  • איכות – על היצרן שתבחרו לעמוד באמות המידה הקפדניות והמחמירות ביותר של איכות – בחומרי הגלם, בתהליך הייצור ובמוצר המוגמר כאחד.
  • מקצועיות – על היצרן שתבחרו להיות מופת של מקצועיות – בתהליך העבודה עימו, בייצור מד המרחק עצמו ובליווי הלקוח ומתן שירות ויחס אישי, אכפתי ומסור לאורך כל הדרך.

המדד שלכם להצלחה

מאחר שמדידה היא עניין מקצועי שחייבים להפקיד אך ורק בידיים הטובות ביותר, בבואנו לבחור את החברה שתספק לנו מד מרחק מדויק, מהימן ואיכותי עלינו לזכור שבכל הנוגע למדידות – אין שום מקום לקיצורי דרך, לעיגולי פינות או לפשרות.
מדי מרחק אמינים ומדויקים הם תנאי להשלמת פעולות הנדסיות שונות. לכן נרצה שהמכשיר שנקנה יהיה מדויק לחלוטין, ומורכב מחומרי גלם איכותיים ובטכניקות ייצור מתקדמות.

40 שנה של מצוינות

כחברה הוותיקה והמובילה בישראל באספקת מכשירים בתחום המדידה, עם למעלה מארבעה עשורים של ניסיון ומצוינות בתחום, אהוד אנגל – מכשירי מדידה והנדסה בע”מ תשמח לספק לכם מד מרחק ברמה הגבוהה ביותר שיש. כי הדיוק שלכם הוא השליחות שלנו.

תפריט נגישות

Open chat
היי 👋
איך אפשר לעזור לך?