חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייזר מדידה – מה זה?

לייזר מדידה – מה זה?

בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי מקצוע הבינו שהגיע הזמן להתקדם למאה ה-21 ולהשאיר כמה מכלי העבודה המוכרים והאהובים מאחור. בשנים האחרונות יצאו לשוק מכשירי מדידה המבוססים על קרניי לייזר. חלקם מכשירי כף יד המודדים מרחק ובכך מחליפים את הסרט מדידה היישן(מטר), וחלקם מכשירים הנקראים “מאזנות” או בלשון העם “פלסים” אשר מאפשרים לחלקיי הבניין השונים להיות ישרים ומאוזנים.(שטיכמוס בלשון הפועלים)

איך מכשירי הלייזר האלה עובדים?

במקרה של מדי מרחק, הטכנולוגיה שעליה מתבסס המכשיר הזה מודדת את משך הזמן שבו לוקח לקרן הלייזר לגעת באובייקט המדידה ולשוב אל המכשיר. כך, ניתן לחשב בקלות מרחקים, גבהים ונתונים נוספים המשמשים בעלי מקצוע בעבודתם. מדובר במכשיר קטן, שניתן לשאת בכף היד בקלות ובמהירות לכל מקום. חשוב לדעת כי זהו מכשיר מאוד מדויק שיודע להעניק נתונים גם ברמות הקטנות ביותר.

במקרה של פלסי לייזר, למכשיר חיישנים שמפלסים אותו במקביל לקרקע. המכשיר מקרין קרניים לכיוונים שונים וכך ניתן לסמן ולבדוק , על קירות למשל, גובה אחיד.

אז מה באמת מודדים עם לייזר מדידה?

מכשירי מדידת לייזר שונים הפכו למבוקשים במיוחד גם בשוק התעסוקה האזרחי. רבים מלקוחותינו המתעניינים במכשיר מסוג זה הם קבלני בנייה, מהנדסים, אדריכלים וסוכני נדל״ן. פעמים רבות, אנשים אלו צריכים לקבל את הנתונים על בניין מסוימים בקלות ובמהירות, אז למה לא להשתמש בטכנולוגיה לשם כך? הכלים האלו מאפשר מדידה מהירה של חדרים בנכס מסוים ומאפשר לאיש המקצוע לבצע את המדידה בעצמו וללא עזרה של אדם נוסף. עדיין מחפשים לייזר מדידה שיקל על העבודה שלכם בצורה משמעותית? אצלנו, ב״אהוד אנגל – מכשירי מדידה והנדסה בע״מ״, תוכלו למצוא את מכשירי המדידה המתקדמים והחזקים ביותר בשוק. במידה ואתם מתלבטים בין הדגמים השונים ומרגישים צורך להתייעץ עם איש מקצוע, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-5364470.

תפריט נגישות

Open chat
היי 👋
איך אפשר לעזור לך?