חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מד מרחק לייזר (מטר דיגיטלי) – מה זה בכלל?

מד מרחק לייזר (מטר דיגיטלי) – מה זה בכלל?

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך בעלי מקצוע שונים יכולים לגייס לשירותם כלי עבודה שמסייעים להם להעניק לנו את השירותים הטובים ביותר. רבים לא יודעים זאת, אך אחד השינויים המשמעותיים ביותר שנעשו לאחרונה היו בתחום המדידה. כן, מהיום כבר לא צריך להסתבך עם מד מטר או אפילו סרגל, אלא אפשר להשתמש במד מרחק לייזר ,שהופך את המשימה לקלה ונוחה יותר. אז מה זה בדיוק המכשיר הזה ולמי הוא מתאים? כל התשובות מחכות לכם כאן.

מהו בכלל מד מרחק לייזר?

כפי שאפשר להבין משמו, מד מרחק לייזר הוא מכשיר שמאפשר לבצע מגוון רחב של מדידות מבלי להיות צמודים אל האובייקט הנמדד. ישנם מכשירים מתקדמים יותר, כמו המד מרחק לייזר, וכאלו מתקדמים פחות. בכל אחד מהם ניתן למצוא פונקציות אחרות ואפילו כאלו שיכולות למדוד גובה, לחשב נפחים ואפילו לחשב שטחים של גופים הנמצאים במרחק רב ממכשיר המדידה עצמו.

מד מרחק לייזר (מטר דיגיטלי) – למי זה מתאים?

הכלי המדויק הזה לרוב משמש בעלי מקצוע המגיעים מעולמות השיפוצים, ההנדסה והבניין. כדאי לדעת כי ניתן להשתמש בו גם עבור עבודות תוך מבניות, למשל בשביל למדוד את המרחקים בין החדרים השונים במבנה מסוים, וגם לעבודות מחוץ למבנה. במידה ואתם זקוקים למכשיר מדידה חיצוני, חשוב לוודא כי הוא מגיע עם אפשרות העבודה לטווח רחוק.

האם מדובר במכשירים אמינים?

בוודאי! על אף שמדובר במכשירים יחסית חדשים בשוק העבודה, הם הצליחו לרכוש לעצמם קהל מעריצים נרחב, ובצדק. קלות העבודה עם המכשיר, הצג הדיגיטלי הנוח שלו והתוצאות המהירות הפכו אותו למבוקש במיוחד בישראל ובעולם. חשוב לוודא כי אתם קונים את מד המרחק הטוב ביותר לצרכים שלכם, המגיע עם אחריות ועומד בתווי התקן המחמירים בארץ ובעולם שישמרו על בטיחותכם בזמן השימוש.

אנחנו, ב״אהוד אנגל – מכשירי מדידה והנדסה בע״מ״, שמחים להציע לכם מגוון רחב של מכשירי מדידה מקצועיים, לרבות מד מרחק לייזר. זקוקים לעזרה במציאת הדגם המושלם עבורכם? אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 054-5364470.

תפריט נגישות

Open chat
היי 👋
איך אפשר לעזור לך?